IMG_6276.jpg

Me kaikki menemme jotain kohti elämässämme

ei ole parempaa tai huonompaa, oikeaa tai väärää tietä

tai tapaa elää elämäänsä

eikä tarkoituksena ole verrata itseä ja omia tekemisiä keneenkään toiseen

vaan kaikkien polut ja tapa elää johtavat juuri oikeanlaiseen lopputulokseen

tärkeintä on vain eläminen juuri nyt kuluvassa hetkessä 

omassa kohdassa

murehtimatta tai surematta

miettimättä teenkö näin vai noin tai mitä toiset ajattelee

kun kaiken tekee rakkaudesta itseen

ajatellen ainoastaan, että olen tämän kehoni syntymässäni saanut kulkeakseni näillä maailman poluilla

joten sen täytyy olla täydellinen juuri minun tapauksessani

taaskaan vertaamatta toisiin

onko minulla niin kaunis vartalo, ovatko kasvoni kauniin muotoiset tai hyvin meikatut taikka hiukseni täydellisessä kampauksessa

sillä sitä kaikkeahan se meidän kaunis kehomme joka tapauksessa on

täydellisenä, riittävän hyvänä omaan tarkoitukseensa oli se millainen tahansa

juuri sellaisen tarvitsemme tässä elämässä

enkä haluaisikaan elää naapurin kehossa vaan juuri tässä omassani.

 

Tarvitsemme myös kaikkia niitä kokemuksia mitä vastaamme tulee

sillä ne kuin myös muiden kokemukset

auttavat näkemään maailman ja tämän hetkisen elämän

kokonaisvaltaisesti

juuri oikeasta perspektiivistä

ja ne kaikki kuuluvat rakkaudentäyteiseen elämään

sillä olen ne itse vetänyt puoleeni.

Minun ei tarvitse tehdä muuta kuin valita tapa elää kaiken kanssa

eli katsonko asioita ja vastaani tulevia haasteita

katkeruudella, vihaisena, surullisena tai alistuneena vai

otanko vastaan täydellisellä ymmärryksellä ja

rakkaudellisella katsantokannalla

jolloin näen, että minun on hyvä olla juuri nyt

kaikki hyvin ja kaikkea riittävästi.

 

Silitän hiuksiani

halaan itseäni

olen täydellinen juuri tällaisena

olen oikeassa paikassa

rakkaus on kaikkialla läsnä.