En ole se,

mitä teen työkseni

etkä sinäkään ole se

jollaisena minä sinut näen.

Toivon

että sisälläni oleva valo, ilo

loistaa,

saavuttaa sinutkin

sillä samanlaisen valonkipinän

tiedän myös sisälläsi hehkuvan,

näin näytämme

millaisia olemme ihmisinä.


Olen sellaisen edessä

että luopumalla jostain

saan uutta tilalle

sillä eihän ole olemassa tyhjää tilaa.

Saan tilan

jonka on mahdollista täyttyä unelmilla,

tullakseni sellaiseksi

mikä minä todellisuudessa olen.


En taistele

vaikka sisimmässäni tunnen myös surua.

Kuuntelen

uusi vaihe alkaa tästä.

Olen läsnä

omaa elämäntarinaa synnyttämässä.

En suunnittele

koska ainoa pysyvä asia on muutos.

Otan vastaan

sukellan itseeni,

tunteisiini,

löydän silloin

todellisen itseni.


Hyväksyn tehtäväni

antaudun opetukselle

lempeälle johdatukselle.

Kiitollinen on nyt mieleni.